2011-12-15

God kväll!
Skolan var lugn idag, hade föreläsning på morgonen, matte och sedan fick vi nästan sluta på en gång på sista lektionen. Skönt. Jag ska snart åka in till stan och möta min lilla fredrica och sen ska vi åka till borgis och kolla på nån teater, Nääääjs. I morgon skulle jag kunna få vara ledig på morgonen, men nej i stället ska måste jag gå till skolan klockan 8.30. Dumma mackan :(
Efter skolan så ska vi hem till elin och filma in en film som en skolupgift tieppp. Nu ska jag lägga mig vid tvn innan det är dags att gå till bussen.
puss mina fina!


nu får ni stå ut med denna bild, bara för att jag är lite putter idag..


Kommentera här!
Postat av: fasasdfrewasdsda

hejhej

2011-12-16 @ 09:22:01
URL: http://fredrica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0