Söndag


God morgon♥
Hade det så sjukt jävla kul hemma hos susanne i fredags, bästa kvällen på länge!!! Vaknade upp igår och mådde inte bästa direkt. Gick till Ikea med Elin. Hon älskar ikea, och ljus, visst da elin ;)  Sen for vi iväg hem till henne och bara tog de lugnt, Susanne och Adina kom också.

Idag är jag förskyldare än vanligt, och jag känner för att inte gå ut idag. Eller kanske tar en liten promenad senare så jag får lite frisk luft ifall!
Mamma och pappa är och handlar julklappar, så jag är hemma själv, vilket är jätteskönt! Nu ska jag dricka massa vatten och äta frukt så jag blir frisk.

Pussen

Kommentera här!
Postat av: elin_ljusmänniskan_94

ja jag älskar ljus, vet inte ens om jag skulle klara mig utan dom? skulle jag det loula?

2011-12-19 @ 07:13:14
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0